مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 15:252023-08-16دانش

برترین های کنکور| اولویت اصلی کنکوری ها رشته تحصیلی باشد، نه دانشگاه


بنی احمدی رتبه نهم گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی گفت: اولویت انتخاب رشته داوطلبان کنکور باید رشته تحصیلی باشد نه دانشگاه بهتر.

- محمد بنی احمدی رتبه نهم گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: از دوران بچگی که خودم را شناختم به تست زنی و حل معادله علاقه زیادی داشتم و ریاضی درس محبوبم بود و برای شرکت در کنکور علاقه ای به رفتن به کلاس های کنکور نداشتم.

  وی افزود: سال دهم و یازدهم مطالعه چندانی نداشتم و درگیر المپیاد ریاضی بودم اما سال دوازدهم حدوداً روزی 9 ساعت مطالعه داشتم و هرچه به زمان کنکور نزدیک تر می شدیم مطالعه ام به روزی 11 ساعت رسیده بود.

  این کنکوری خاطرنشان کرد: نقش خانواده ام بیشتر حالت حمایتی برایم داشت و مواقعی که فشار زیادی را تحمل می کردم و ناامید و خسته می شدم این خانواده ام بودند که با مشورت و حمایت هایشان مجدداً آرامش می گرفتم و شروع به درس خواندن می کردم.

  بنی احمدی یادآور شد: با وجود اینکه علاقه زیادی به تست زنی داشتم موفق به کسب رتبه تک رقمی در کنکور شدم و علاقه زیادی به رشته کامپیوتر دارم ولی اطرافیانم می گویند کامپیوتر را هم به طور خصوصی می توانی آموزش ببینی و با مشورتی که از سوی خانواده و اطرافیان داشتم نظرم بر رشته مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های کنکور| اولویت اصلی کنکوری ها رشته تحصیلی باشد، نه دانشگاه

برترین های کنکور| اولویت اصلی کنکوری ها رشته تحصیلی باشد، نه دانشگاه